X
Produkt byl přidán do objednávky.
Úvod Řešení Vašich problémů Převzetí zásilky - reklamace poškození přepravou

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY A NÁSLEDNÉ UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Povinnosti zákazníka:

Převzetí zásilky

Při příjmu zásilky je příjemce povinnen zásilku vizuálně zkontrolovat.  V případě, že je zásilka zjevně poškozená, je postup následující:

-          Příjemce uvede výhradu o poškození řidiči do doručujícího listu

-          Příjemce sepíše ihned při doručení reklamační protokol. V případě, že doručující řidič nemá reklamační protokol k dispozici, je možné sepsat zápis o poškození na volný papír (zápis musí obsahovat, datum doručení zásilky a zjištění škody, číslo zásilky, název a adresu příjemce, popis zjištěného poškození, podpis doručujícího řidiče a přebírající osoby)

-          Pokud doručující řidič odmítne tento zápis zhotovit, nemusí příjemce zásilku přijmout

-          V případě, že obal zásilky nejeví žádné známky poškození, není doručující řidič povinen čekat na rozbalení a kontrolu zásilky

-          Razítka, která obsahují poznámky „S VÝHRADOU“ nebo zápis, který obsahuje jen poznámku „s výhradou“ , nemůžou být v tomto případě akceptována. Výhrada musí být vždy specifikována (poškozeno, promočeno, znično apod.)

-   zákazník informuje o škodní události e-shopkontakty )

Vyřizuje e-shop:

Uplatnění reklamace

 

1.)     Reklamace musí být podána vždy písemnou formou

-           V případě elektronického podání jsou adresy následující:

Balíková přeprava: skody@geisparcel.cz

Paletová přeprava: skody@geis.cz

-           V případě zaslání poštou : 

Geis CZ s.r.o. / Geis Parcel s.r.o.

Reklamační oddělení

Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice

 

2.)      Pokud zákazník sepíše reklamační protokol, není to ještě uplatnění reklamace. Tato musí být ještě zaslána písemně na výše uvedené adresy.

 

3.)     Reklamace musí vždy obsahovat:

-           Číslo zásilky (v případě, že se jednalo o paletu a číslo zásilky neznáte, je nutné doplnit přesné datum, adresu a název odesílající firmy a stejně tak i příjemce)

-           Požadovanou výši škody

-           Rozsah poškození (možnost opravy nebo slevy)

-           Přesnou identifikaci poškozeného zboží a přesný počet poškozených kusů

-           Popis balení zásilky

-           Foto poškozené zásilky i jejího obalu (foto by mělo obsahovat celkový pohled na poškozené zboží, detailnější pohled na poškozené části, foto obalu, foto vnitřku zásilky + výplň kartonu)

 

4.)      Během reklamačního řízení (do doby uzavření reklamace) prosím ponechávejte zboží ve stavu v jakém Vám bylo doručeno a to pro případ ohledání zásilky.

 

5.)      Skryté vady z přepravy je nutné reklamovat do 3 dnů od doručení zásilky.

 

 

6.)      Dle silničního řádu má dopravce na řešení reklamace až 3 měsíce, v rámci zlepšování kvality služeb se však snažíme tuto dobu zkracovat maximálně na 30 dní.

 

7.)      Veškerá komunikace probíhá v písemné formě, pokud bude reklamační oddělení potřebovat cokoliv doložit, bude Vás kontaktovat. Konečné stanovisko též obdržíte v písemné formě.

 

 

8.)      Faktury na zboží zasílejte pouze tehdy, až budete reklamačním oddělením písemně vyzváni. V opačném případě zde budou Vaše faktury drženy po celou dobu reklamačního řízení a v případě zamítnutí případu budou bez proplacení vráceny.

 

9.)     V případě uznání reklamace vždy obdržíte přesné pokyny pro vystavení škodní faktury, prosím postupujte přesně dle nich:

-           Faktura musí být podložena původním dokladem na zboží

-           Musí obsahovat správné fakturační údaje

-           V případě potřeby může být doložena i doklady o likvidaci zboží nebo servisními protokoly o opravě

Škodní faktury jsou bez DPH

Dotazy k poškození dopravcem

Dotazy k poškození dopravcem

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Po kliknutí na "Odeslat zprávu", bude zpráva zaslána na náš e-mail. Odpověď můžete očekávat do 2 pracovních dnů. Většinou to ale bývá do pár hodin.

Poslat na e-mail Tisknout

Rychlý kontakt

Vysoké Mýto

Tel.: 465 421 761

Přijďte si osobně vybrat


Praha

Tel.: 284 819 771

Přijďte si osobně vybrat

Novinky na e-mail

© VT DATA,a.s.

vtdata.cz | mobile-energy.cz | samsonite-ict.cz       Vyberte si dle značky baterie do notebooku AcerAsusDellIBMLenovo.

Tvorba internetového obchodu, eBRÁNA s.r.o. Tvorba webových stránek, eBRÁNA s.r.o.